Den bedste service overfor vores kunder:
For at give den bedste service overfor vores kunder, har vi oprettet et supportteam til supporthjælp.
For at benytte denne service, skal du ringe til vores Service Desk - telefon 97 26 99 88, så vil der blive oprettet en sag, og en af vores kompetente medarbejdere vil yde supporthjælp.
Vi tilbyder kun Support aftale på Uniconta.
Hvis man har en Support aftale:
Vil din support henvendelse blive gennemgået af vores Support medarbejdere i Service Desk team.
Vores support team vil behandle din sag efter gældende aftale, som der er indgået med Concept Data A/S.
Service Desk hjælp er et supplement til vores kunder med en Support aftale eller Drift aftale.
Service Desk kan IKKE benyttes til undervisning - vi tilbyder i stedet kursus til dette.
Hvis Service Desk vurderer, at et spørgsmål ikke hører ind under aftalen, herunder undervisning i brugen af systemet, vil spørgsmålet blive givet videre til en konsulent, der kan løse den ønskede opgave til Concept Datas normale time takster.
Benyttelsen af Service Desk kan kun benyttes, hvis programmet er korrekt sat op og er i drift.
Support aftalen dækker ikke udredning af problemer i egne data i programmet
Der tages forbehold for support svar, hvis supporten drejer sig om specielle tilpasninger (ADD-ON/ Pluk-in/ API-Integration) eller en specifik brancherelateret løsning.
Den optimale supportvej:
Den optimale vej til support er altid via telefon 97 26 99 88, medmindre andet er aftalt for den enkelte opgave.
Vi modtager ikke support- eller konsulentforespørgsler via e-mail til en navngiven konsulent.
I stedet tilbyder vi, at man benytter Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis man har en supportaftale.
Vores supportmail er ikke bemandet fysisk.
Det er en computer, der læser e-mailen og opretter supportopgaver i vores sagsystem.
Når supportopgaven er oprettet, vil man modtage en kvittering på, at vi har modtaget den. Hvis ikke, så ring til os!
Hvis man IKKE har en aftale:
Service Desk ERP kan ligeledes være behjælpelig ved mindre tekniske spørgsmål.
Hvis man ikke har en aftale kan der forventes ventetid på hjælp.
Ved hjælp betales min. 0,5 time pr. påbegyndt konsulent arbejde.
Der kan afregnes efter regning eller Klippekort.
Konsulent rådgivning:
Hvis du allerede har en Uniconta, så har vi konsulenter, der gerne hjælper dig med den daglige drift såvel som udviklingsopgaver, integrationsopgaver, tilpasninger, undervisning og firmakursus samt udvikling af større moduler.
Vi tilbyder rådgivning og vejledning i optimal brug af Uniconta.
Har du C5 / NAV ?
Vi tilbyde ikke telefonisk hjælp til C5 / NAV via vores supportteam.
I stedet vil der være tilgængelig hjælp fra en ledig C5-konsulent, som vil fakturere sine ydelser baseret på min. 1 time.
C5 / NAV blev udfaset af Microsoft Danmark i 2016.
Læs mere.....
Faktura opkrævning:
Ved konsulent arbejde, rådgivning eller systemudvikling hjælp betales min. 1 time.
Konsulent support min. halv time
Vi anbefaler man har supportaftale med Concept Data.
Dedikerede til konsulent arbejde:
Hver dag i vores åbningstid har vi udvalgte konsulenter, som er dedikerede til konsulent arbejde.
Opret ny opgave / sag:
Da vi ønsker fuld fokus på de igangværende projektsager og opgaver vi arbejder med, kan konsulenterne ikke altid besvare dine mails samme dag som de modtager den.
Hvis din virksomhed allerede har fået oprettet en sag, så ring og spørg efter den konsulent, som er tilknyttet sagen.
Du kan altid se status via Concept Datas online kundeservice.
Viden:
Vores konsulenter er eksperter indenfor alm. konsulentopgaver, projektledelse og teknisk assistance såsom Uniconta scripts, Uniconta API, C#, softwareudvikling, CRM og meget andet.