Support Uniconta / NAV / C5 - Service Desk ERP

Den bedste service overfor vores kunder:
For at give den bedste service overfor vores kunder, har vi oprettet et supportteam til supporthjælp.
For at benytte denne service, skal du ringe til vores Service Desk - telefon 97 26 99 88, så vil der blive oprettet en sag, og en af vore kompetente medarbejdere vil yde supporthjælp.
Vi tilbyder Support aftale på Uniconta / C5 / NAV.

Hvis man har en Support aftale:
Vil din support henvendelse blive gennemgået af vores Support medarbejdere i Service Desk ERP team.
Vores support team vil behandle din sag efter gældende aftale, som der er indgået med Concept Data a/s.
Service Desk ERP hjælp er et supplement til vores kunder med en Support aftale eller Drift aftale.
Service Desk ERP kan IKKE benyttes til undervisning - vi tilbyder i stedet kursus til dette.
Hvis Service Desk ERP vurderer, at et spørgsmål ikke hører ind under aftalen, herunder undervisning i brugen af systemet,vil spørgsmålet blive givet videre til en konsulent, der kan løse den ønskede opgave til Concept Datas normale time takster.
Benyttelse af Service Desk kan kun benyttes, hvis programmet er korrekt sat op og er i drift.
Kontrakten dækker ikke udredning af problemer i ens data i programmet.
Der tages forbehold for support svar, hvis supporten drejer sig om specielle tilpasninger (USR  /  ADD-ON/ Pluk-in/ API-Integration) eller en specifik brancherelateret løsning.

Den optimale Support vej:
Den optimale vej er altid via telefon 97 26 99 88, hvis ikke andet er aftalt på den enkelte opgave.
Vi modtager ikke support / konsulent arbejde eller henvendelser via e-mail til en navngivende konsulent
– I stedet tilbyder vi at man benytter Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis man har tegnet support aftale.
– Du kan også benytte dette alternativ, med at oprette support sag direkte.

Hvis man IKKE har en aftale:
Service Desk ERP kan ligeledes være behjælpelig ved mindre tekniske spørgsmål.
Hvis man ikke har en aftale kan der forventes ventetid på hjælp.
Ved hjælp betales min. 0,5 time pr. påbegyndt konsulent arbejde.
Der kan afregnes efter regning eller Click Support / Klippekort.

Konsulent rådgivning:
Hvis du allerede har en Uniconta eller NAV / C5 løsning, så har vi ERP konsulenter, der gerne hjælper dig med den daglige drift såvel som udviklingsopgaver, integrationsopgaver, tilpasninger, undervisning og Firma Kursus, samt udvikling af større moduler.
Vi tilbyder rådgivning og vejledning i optimal brug af Uniconta og andre ERP programmer.

Dikerede til Konsulent arbejde:
Hver dag i vores åbningstid har vi udvalgte konsulenter, som er dedikerede til konsulent arbejde.

Opret ny opgave / sag:
Da vi ønsker fuld fokus på de igangværende Projektsager / Opgaver, vi arbejder med, kan konsulenterne ikke altid besvare dine mails samme dag ,som de modtager den.
Hvis din virksomhed allerede har fået oprettet en sag, så ring og spørg efter den konsulent, som er tilknyttet sagen.
Du kan altid se status via Concept Datas online kundeservice.

Viden:

Vores konsulenter er eksperter indenfor alm. konsulentopgaver, projektledelse og teknisk assistance såsom Uniconta scripts , Uniconta API, C5 /XAL, NAV, C#, Microsoft Server, Hosting, SQL database, HTML, infrastruktur, netværk, sikkerhed, softwareudvikling, CRM, support, systemudvikling, CMS, B2B, B2C ,  Webudvikling og meget andet.