Online Intranet adgang - Log ind med dit kundenummer og password.
Online kundecenter er en extra service, som vi tilbyder til vores kunder.
Servicen er åben 24/7 du kan altid få oplysninger live.
24/7:
På vores Online Kundecenter har du mulighed for, at gennemgå hvilke data som vi har registreret.
Servicen er åben 24/7, og du kan altid få oplysninger live.
Benyt Selvbetjening til bestilling eller til- og framelde brugere på aftaler.
Online kundecenter er responsive:
Online kundecenter er responsive Web design, som betyder den kan benyttes til iPad, iPhone, Smartphone eller alm. browser.
Log på:
Du logger ind med det kundenummer og password, som du kan læse på velkomst e-mailen.
Efter dette er tastet ind vil du komme til startsiden nemt og enkelt.
– Du er velkommen til at ringe, for at få oplyst dit password - Tlf. 97269988.
Online kundecenter indhold:
- GDPR - Dokument om oplysningspligt/databehandler aftale.
- Programlicens oversigt.
- Abonnemnet oversigt.
- Online aftale oversigt.
- Applikation (API) aftaler.
- Support/driftaftaler.
- Arrangement oversigt over hvilke aftaler din virksomhed har.
- Få en oversigt over kursus/semniar tilmelding.
- Klippekort status.
- Modtagne beskeder med behandlingsstatus.
- Sag/projekt oversigt med forbrugt tid.
- Ydet konsulent service.
- Hosting WEB/CMS tilmelding.
- Selvbetjening bestilling / Leverandørservice tilmelding.
- WebTV - live webinar.