Intempus integration til Uniconta

Med vores integrationsmodul til systemet Intempus har vi udviklet en komplet integration mellem Unicontas projektmodul og Intempus, som er en af Danmarks mest anvendte løsninger til tids- og materialeregistrering.
Medarbejderne kan registrere alt direkte på deres telefon eller via en tablet med en komme/gå-løsning.

Vi har bygget en integration, der arbejder direkte sammen med Intempus – lige fra oprettelse af kunder, projekter og varer til daglige indberetninger af tid, kørsel, materialer, udlæg m.m.
Det er en komplet løsning, der passer perfekt ind i Unicontas projektmodul.

Integrationen Uniconta til Intempus:
Når man opretter projektarter og lønarter i Uniconta, bliver disse automatisk oprettet i Intempus.
Dog skal der foretages visse tilpasninger i Intempus' backend.
Medarbejdere oprettes i Uniconta og overføres derefter til Intempus.
Der skal dog justeres yderligere i Intempus for at tilpasse medarbejdernes lønafregning, planlægning m.v.
Projekter oprettes automatisk i Uniconta og overføres til den enkelte medarbejder.
Materialer (varer), der er opsat til at vises i Intempus, overføres automatisk.
Kunder oprettes automatisk og overføres til Intempus.


Uniconta Integrationens funktioner:
Medarbejdere, medarbejdergrupper, varer, varegrupper, varebeholdning, debitorer, debitorgrupper, projekter, projektgrupper og én dimension (afdeling) kan alle overføres.
Bemærk: Nogle funktioner skal opsættes i Intempus' backend.

 

 

Se video om Uniconta integration til Intempus App

Uniconta integration til Intempus pris:
Installationspris: 3.995 kr.
(Inkl. installation, opsætning og gennemgang)

Integration abonnement:
Basisabonnement for 3 brugere: 299 kr. pr. måned.
Efterfølgende brugere: 19 kr. pr. måned.


intempus uniconta conceptdata

Intempus:
Intempus er en af Danmarks mest anvendte systemer til tids- og materialeregistrering.
Det inkluderer en komplet app- og tablet-løsning til medarbejdere.

Intempus Indeholder:
App-løsning til tids- og materialeregistrering samt kørsel.
Komme/gå-løsning.
Planlægningsfunktion.
Ferieberegning, fravær, overtid, fravær og diæter.
Materialeregistrering. 

Læs mere om Intempus App

 


Bemærkning til den samlede løsning:

I denne løsning indgår flere tilvalgsmuligheder, som kan tilpasses specifikke behov:

Uniconta API serverbruger:
Basispris: 99,- kr. pr. måned. (obligatorisk)
Inkluderer 5.000 kald pr. dag.

Intempus bruger:
Startpris: 109,- kr. pr. medarbejder pr. måned.
Prisen er ekskl. tilkøbsmoduler, som kan tilføjes efter behov.

Installation af Intumpus:
Installation, opsætning og undervisning i brugen af Intempus ApS
Der kan tilkøbes installation, opsætning og undervisning for en nem og effektiv ibrugtagning af systemet.
Ved tilkøb af ovenstående moduler og ydelser kan I sikre en fleksibel og skalerbar løsning, der matcher jeres virksomheds behov.

 

 

Varenummer: CD-Plugins-Intempus