Med vores integrationsmodul til systemet Intempus har vi udviklet en komplet integration mellem Unicontas projektmodul og Intempus, som er en af Danmarks mest anvendte løsninger til tids- og materialeregistrering.
Medarbejderne kan registrere alt direkte på deres telefon eller via en tablet med en komme/gå-løsning.
Vi har bygget en integration, der arbejder direkte sammen med Intempus – lige fra oprettelse af kunder, projekter og varer til daglige indberetninger af tid, kørsel, materialer, udlæg m.m.
Det er en komplet løsning, der passer perfekt ind i Unicontas projektmodul.
Integrationen Uniconta til Intempus:
Når man opretter projektarter og lønarter i Uniconta, bliver disse automatisk oprettet i Intempus.
Dog skal der foretages visse tilpasninger i Intempus' backend.
Medarbejdere oprettes i Uniconta og overføres derefter til Intempus.
Der skal dog justeres yderligere i Intempus for at tilpasse medarbejdernes lønafregning, planlægning m.v.
Projekter oprettes automatisk i Uniconta og overføres til den enkelte medarbejder.
Materialer (varer), der er opsat til at vises i Intempus, overføres automatisk.
Kunder oprettes automatisk og overføres til Intempus.
Uniconta Integrationens funktioner:
Medarbejdere, medarbejdergrupper, varer, varegrupper, varebeholdning, debitorer, debitorgrupper, projekter, projektgrupper og én dimension (afdeling) kan alle overføres.
Bemærk: Nogle funktioner skal opsættes i Intempus' backend.
Se video om Uniconta integration til Intempus App
Uniconta integration til Intempus pris:
Installationspris: 3.995 kr.
(Inkl. installation, opsætning og gennemgang)
Integration abonnement:
Basisabonnement for 3 brugere: 299 kr. pr. måned.
Efterfølgende brugere: 19 kr. pr. måned.
Intempus:
Intempus er en af Danmarks mest anvendte systemer til tids- og materialeregistrering.
Det inkluderer en komplet app- og tablet-løsning til medarbejdere.
Intempus Indeholder:
App-løsning til tids- og materialeregistrering samt kørsel.
Komme/gå-løsning.
Planlægningsfunktion.
Ferieberegning, fravær, overtid, fravær og diæter.
Materialeregistrering.
Bemærkning til den samlede løsning:
I denne løsning indgår flere tilvalgsmuligheder, som kan tilpasses specifikke behov:
Uniconta API serverbruger:
Basispris: 99,- kr. pr. måned. (obligatorisk)
Inkluderer 5.000 kald pr. dag.
Intempus bruger:
Startpris: 109,- kr. pr. medarbejder pr. måned.
Prisen er ekskl. tilkøbsmoduler, som kan tilføjes efter behov.
Installation af Intumpus:
Installation, opsætning og undervisning i brugen af Intempus ApS
Der kan tilkøbes installation, opsætning og undervisning for en nem og effektiv ibrugtagning af systemet.
Ved tilkøb af ovenstående moduler og ydelser kan I sikre en fleksibel og skalerbar løsning, der matcher jeres virksomheds behov.
Varenummer: CD-Plugins-Intempus