Online - Kundecenter:
Online Intranet-adgang:
Log ind med dit kundenummer og password.
Online Kundecenter er en ekstra service, som vi tilbyder til vores kunder.
Servicen er åben 24/7, så du altid kan få oplysninger live.
24/7 adgang:
På vores Online Kundecenter har du mulighed for at gennemgå de data, vi har registreret om din virksomhed.
Servicen er tilgængelig døgnet rundt, og du kan altid hente oplysninger i realtid.
Log på:
Du logger ind med det kundenummer og password, som fremgår af din velkomstmail.
Når du har indtastet disse oplysninger, bliver du ført direkte til startsiden – nemt og enkelt.
Du er velkommen til at ringe, hvis du ønsker at få oplyst dit password:
📞 Tlf. 97 26 99 88
Indhold i Online Kundecenter:
- GDPR-dokument: Oplysningspligt og databehandleraftale
- Programlicens-oversigt
- Abonnementsoversigt
- Online aftaleoversigt
- Applikationsaftaler (API)
- Support- og driftaftaler
- Oversigt over arrangementer og virksomhedens aftaler
- Kursus- og seminar-tilmeldinger
- Klippekort-status
- Modtagne beskeder med behandlingsstatus
- Sag- og projektoversigt med forbrugt tid
- Ydet konsulentservice
- Uniconta faktura specifikationer – (inkl. kommende regninger 5 dage før.)
- Selvbetjening: Tilmelding til Leverandørservice
- WebTV: Live webinar
Tjek din næste Uniconta-afregning:
Allerede 5 dage før månedens slutning kan du smugkigge på den foreløbige faktura fra dit Uniconta abonnement.
Du finder den under Aftaler / specifikation → Uniconta.