Online - Kundecenter:

Online Intranet-adgang:

Log ind med dit kundenummer og password.
Online Kundecenter er en ekstra service, som vi tilbyder til vores kunder.
Servicen er åben 24/7, så du altid kan få oplysninger live.


24/7 adgang:

På vores Online Kundecenter har du mulighed for at gennemgå de data, vi har registreret om din virksomhed.
Servicen er tilgængelig døgnet rundt, og du kan altid hente oplysninger i realtid.


 

Log på:

Du logger ind med det kundenummer og password, som fremgår af din velkomstmail.
Når du har indtastet disse oplysninger, bliver du ført direkte til startsiden – nemt og enkelt.

Du er velkommen til at ringe, hvis du ønsker at få oplyst dit password:
📞 Tlf. 97 26 99 88


Indhold i Online Kundecenter:

  • GDPR-dokument: Oplysningspligt og databehandleraftale
  • Programlicens-oversigt
  • Abonnementsoversigt
  • Online aftaleoversigt
  • Applikationsaftaler (API)
  • Support- og driftaftaler
  • Oversigt over arrangementer og virksomhedens aftaler
  • Kursus- og seminar-tilmeldinger
  • Klippekort-status
  • Modtagne beskeder med behandlingsstatus
  • Sag- og projektoversigt med forbrugt tid
  • Ydet konsulentservice
  • Uniconta faktura specifikationer – (inkl. kommende regninger 5 dage før.)
  • Selvbetjening: Tilmelding til Leverandørservice
  • WebTV: Live webinar

Tjek din næste Uniconta-afregning:

Allerede 5 dage før månedens slutning kan du smugkigge på den foreløbige faktura fra dit Uniconta abonnement.
Du finder den under Aftaler / specifikation → Uniconta.


Login Online Kundecenter