Uniconta support hjælp:

Få hjælp fra vores supportteam:

For at give den bedste service til vores kunder har vi oprettet et supportteam med stor faglighed, solid viden og praktisk erfaring.
De står klar til at hjælpe dig med dine Uniconta-relaterede spørgsmål.

Her får du en kort opsummering af vores supportydelser.
På denne side finder du også en mere detaljeret forklaring af de forskellige former for hjælp, vi tilbyder til Uniconta.

Bemærk: Vi modtager ikke support- eller konsulentforespørgsler via e-mails sendt direkte til navngivne konsulenter.

 

Uniconta Supportydelser:

📌Vi tilbyder følgende supportmuligheder:

  • Supportaftale: Den mest effektive og hurtige vej til hjælp. (Høj prioritet)

  • Betaling pr. gang: Du kan benytte vores supportteam efter behov og betale pr. henvendelse. (normal prioritet)

  • Klippekort: En fleksibel løsning, hvor du betaler på forhånd. (normal prioritet)

  • Gratis hjælp: Se vores "Tips & Tricks"-videoer eller få svar via vores ChatGPT-baserede AI-assistent.


Uniconta Service Desk:

Når du ringer til vores Service Desk på telefon 97 26 99 88, kommer du igennem til vores reception.

Du skal oplyse:

  • Firmanavn

  • Supportspørgsmål

  • Hvem vi skal kontakte

På baggrund af disse oplysninger oprettes en sag.
Du modtager en bekræftelse via e-mail.
Din sag prioriteres ud fra den aftale, du har med Concept Data – først behandles sager fra kunder med supportaftale, derefter i den rækkefølge, de er modtaget.
Vi gør vores bedste for at hjælpe hurtigt og tager højde for problemets betydning for din virksomhed.

Vigtigt: Vores Service Desk tilbyder ikke undervisning.


Supportaftale:

En supportaftale løber i minimum 6 måneder og giver dig høj prioritet i køen.

Fordele:

Vær opmærksom på:
E-mailen bliver automatisk læst af en computer, som opretter en sag i vores system.
Du modtager en kvittering – hvis ikke, så ring til os!

Undtagelser:
Hvis din henvendelse vurderes at være undervisning, henvises du til en konsulent.
Konsulenthjælp faktureres efter Concept Datas normale timepriser.

Begrænsninger:

  • Programmet skal være korrekt opsat og i drift

  • Supportaftalen dækker ikke fejl i egne data

  • Dække ikke undervisning eller Dataudredning.

Vi henviser til den indgåede standard kontrakt Supportaftale.

 


Hvis du ikke har en supportaftale:

Vores Service Desk kan i nogle tilfælde hjælpe med mindre tekniske spørgsmål – men der må forventes ventetid.

Uden en aftale gælder:

  • Minimum 0,5 time faktureres pr. henvendelse

  • Afregning kan ske efter regning eller via klippekort

Se vores prisliste her...

 


Uniconta Kursus:

Vi tilbyder både:

  • Slutbrugerkurser

  • Firmakurser

Vores undervisere har over 8 års praktisk erfaring med Uniconta og er certificerede.

Undervisningsformer:

  1. Fysiske kurser

  2. Firmakurser

  3. Webinarer

Læs mere om kurser ....

 


Gratis Uniconta hjælp:

Uniconta Tips & Tricks-videoer:

Vi har produceret en række “how-to”-videoer og webinarer med konkrete tips & tricks.

  • Over 5 sæsoner – og der kommer stadig flere!

  • Se dem i dit eget tempo: pause, spol, gense.

Se mere om Webinar Uniconta Tips & Tricks...

ChatGPT-baseret Vidensdatabase:

I april 2025 introducerede vi vores egen GPT-assistent "Unika", med indbygget viden om Uniconta.

  • Få svar på spørgsmål – også selvom formuleringen ikke er perfekt.

  • Trin-for-trin-guides og tips til bedre arbejdsgange.

  • Links til offentlige myndigheder fx den nye bogføringslov.

  • GPT’en foreslår hjælpesider og relevante videoer.

Læs mere og prøv vores gratis ChatGPT...

NB: Disse gratis ydelser erstatter ikke vores supportteam, som altid tilbyder personlig, fagligt funderet hjælp, som kan have adgang til dine data og opsætning og har det fulde overblik - her og nu.


Konsulentrådgivning:

Vores konsulenter hjælper med:

  • Daglig drift

  • Integrationer og tilpasninger

  • Undervisning og firmakurser

  • Udvikling af større moduler

  • API udvikling til Uniconta


Se vores prisliste her...


Dedikerede konsulenter og opgaver:

I åbningstiden har vi hver dag udvalgte konsulenter dedikeret til konsulentopgaver.

Har du en sag i gang?
Ring og spørg efter den konsulent, der er tilknyttet.

Du kan altid følge din sags status via Concept Datas online kundeservice...