Online kundecenter

Online Intranet adgang - Log ind med dit kundenummer og password.
Online kundecenter er en extra service, som vi tilbyder til vores kunder.
Servicen er åben 24/7 du kan altid få oplysninger live.

24/7:
På vores Online Kundecenter har du mulighed for, at gennemgå hvilke data som vi har registreret.

Servicen er åben 24/7, og du kan altid få oplysninger live.
Benyt Selvbetjening til bestilling eller til- og framelde brugere på aftaler.

Online kundecenter er responsive:

responesive
Online kundecenter er responsive Web design, som betyder den kan benyttes til iPad, iPhone, Smartphone eller alm. browser.

Log på:
Du logger ind med det kundenummer og password, som du kan læse på din sidst modtaget faktura eller via velkomst e-mailen.
Efter dette er tastet ind vil du komme til startsiden nemt og enkelt.
Menu: Konto / Aftaler (GDPR) - Selvbetjening - Ordre - Status Projekt / Forbrug / Klippekort - Diverse Programdownload / WebTv Live Webinar.

– ellers er du velkommen til at ringe, for at få oplyst dit password - Tlf. 97269988.

Online kundecenter indhold:
- GDPR - Dokument om oplysningspligt/databehandler aftale.
- Hente aktuelt kontoudtog som PDF fil.

- Betale med Dankort/MobilePay direkte.
- Programlicens oversigt.
- Abonnemnet oversigt.
- Online aftale oversigt.
- Applikation (API) aftaler.
- Support/driftaftaler.
- Arrangement oversigt over hvilke aftaler din virksomhed har.
- Få en oversigt over kursus/semniar tilmelding.
- Hente fakturakopi som PDF filer.
- Klippekort status.
- Modtagne beskeder med behandlingsstatus.
- Sag/projekt oversigt med forbrugt tid.
- Ydet konsulent service.
- Produkt køb sidste 3 år.
- Hosting WEB/CMS tilmelding.
- Aktuel ordre.
- Program download.
- Click support saldi
- Selvbetjening bestilling og afmelding af bruger eller køb
- WebTV - live webinar.
 

Login Online kundecenter