Detail3 - Butiksløsning integreret i C5 ( POS )

Komplet detail løsning, butiksløsning og økonomisystem integreret i C5:
Detail 3 kasseapparet er intereret i C5 Finans, Debitor og ordrer.
Der findes en ny version til Uniconta - Pos4Uniconta - som er erstatning til denne løsning !
www.pos4uniconta.dk

 

Licens salg af C5 Detail3 udgår 31.12.2018 !

Microsoft Dynamics C5 Detail 3 - Den helt komplette løsning til butikken:
Microsoft Dynamics C5 og Detail 3 kan løse økonomistyringen præcis lige så godt for en lille detailforretning, som et stormagasin løser deres.
Det eneste udgangspunkt er, at løsningen er komplet integreret.
Vigtigheden er, at man vælger en komplet integreret løsning hvor man tager udgangspunkt i en løsning hvor alt er integreret.

Det vil sige en løsning hvor man fra den simple åbning af kassen og til dagens slutning,kan bogføre dagens omsætning, ved hjælp af ganske få taster.
Her vil systemet så tage over med elektronisk bogføring ind i Finans delen og videre over og trække på lageret.

Det kan nævnes mange fordele ved at vælge den komplette løsning. Tænk bare på den besparelse af tid med dobbelt registreringer, både når regninger skal betales og varer skal ligges på lageret.
Det er derfor en stor del af vigtigheden, at få den komplette integreret løsning og ikke bare et dumt kasseapparat.

Lad os hjælpe dig:
I dag er det af afgørende betydning, hvilken detailløsning du vælger at køre på.
Løsningerne er mange lige fra det simple kasseapparat og til avancerede løsninger, som er bundet op på et server netværk.

Lad os hjælpe dig, med at træffe det rigtige valg.
Vi har kompetencen og vi sender gerne velkvalificerede konsulenter ud til dig.
Ring på 97 269988 for at få mere information.

detail3 pos front

Hvorfor Detail 3?
Detail 3 tager højde for de forskellige behov inden for de forskellige detailbrancher.
Det er i dag en nødvendighed for overlevelse i dansk og international detailhandel, at man kan styre og håndtere dagligdagens krav til en detailløsning.

De fleste har dog også måtte erkende, at den optimale løsning er, hvis alle funktioner kan håndteres i én og samme softwarepakke, så man kan nøjes med én leverandør, og ikke behøver at bekymre sig om integrationen imellem sin butiksløsning og sit økonomisystem.
Derfor har Concept Data A/S udviklet og baseret vores butiksløsning på Microsoft Dynamics C5 2010 / 2012 platform.
Kasseterminal modulet er selve ekspeditionsdelen i systemet. Alt arbejde foregår fra kassedelen for de enkelte medarbejdere, her åbnes kassen.
Den daglige ekspedition er enkel og overskuelig, og kun de nødvendige informationer vises på skærmen for medarbejderne.

Detail 3 kasseterminal er nemt og simpelt:
Enkelt og nemt tastes varenummeret ind eller også bruges stregkodesystemet til at genkende varen, hvorefter beløbet overføres og synliggøres for kunden og medarbejderen.
Bruges varer systemet ikke, kan man bruge det eksterne PLU system.

Alle ekspeditions linjer kan ses eller rettes på skærmen.
Eventuel tekst kan skrives, hvis det ikke er nok med den indbyggede garantitekst information.

Der findes hjælpe opslag med aktuelle funktioner f.eks. lagerbeholdning, søgning af nummer.
Under ekspedition kan man gemme de aktuelle ekspeditions linjer til senere brug, evt. ved en anden kasseterminal eller bruge systemet til at gøre ekspedition klar til senere brug.
Udover bon til kunden kan, der udskrives kundenota samt garanti bon til ekspeditionen.